30 marca 2024
Komunikat w sprawie wyznaczenia koordynatora ds. dostępności
1. Komunikat w sprawie wyznaczenia koordynatora ds. dostępności .
Zarządzeniem Nr MGOPS-KO.0030.22.2020 z dnia 22 grudnia 2020 roku Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pleszewie wyznaczył Koordynatora do Spraw Dostępności . Funkcję tą będzie pełniła Pani Paulina Binek.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora do spaw dostępności dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pleszewie było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie;
- przygotowanie i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie;
- monitorowaniem działalności Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pleszewie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pleszewie - Paulina Binek
adres do korespondencji: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie, ul. Słowackiego 19a, 63-300 Pleszew
telefon: 62 580 12 05
e-mail: paulinabinek@mgopspleszew.pl
Metryczka
Wytworzono: | 2024-03-30 14:12 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2024-03-30 15:45 | przez: Jerzy Kaletka |
Zmodyfikowano: | 2024-05-16 15:44 | przez: Jerzy Kaletka |
Podmiot udostępniający: | BIP - Centrum Usług Społecznych w Pleszewie | |
Odwiedziny: | 4 |
Rejestr zmian
- [2024-05-16 15:44:57]Jerzy KaletkaAktualizacja
- [2024-03-30 00:00:00]Jerzy KaletkaAktualizacja
- [2022-05-27 00:00:00]Jerzy KaletkaAktualizacja