13 października 2023
Nabór na wolne stanowisko pracy Referent ds. świadczeń
DYREKTOR MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PLESZEWIE
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Referent ds. świadczeń
Wymiar etatu:
pełny etat
Liczba wolnych stanowisk:
1
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na okres próbny nie dłuższy niż 3 miesiące. Po pozytywnej ocenie pracy w tym okresie istnieje możliwość przedłużenia umowy.
Wymagania niezbędne:
- spełnienie wymogów określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 1282 ze zmianami):
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie minimum średnie, preferowane rozpoczęte studia na kierunku praca socjalna,
- nieposzlakowana opinia,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, pracy w grupie, skutecznego porozumiewania się, komunikatywność,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- rzetelność i terminowość, systematyczność, opanowanie i cierpliwość.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o pomocy pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów prawa wynikających z pracy na danym stanowisku m.in.: KPA, instrukcja kancelaryjna,
- wiedza na temat sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych,
- dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności dobra obsługa edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego, programu do obsługi korespondencji elektronicznej, programów dedykowanych na stanowisku, mile widziana znajomość obsługi OU POMOST,
- znajomość dokumentacji oraz procedur administracyjnych,
- mile widziana umiejętność sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność planowania i angażowania środków finansowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Opracowywanie, wprowadzanie i wydruk z programu komputerowego decyzji
(na podstawie wprowadzonych, wniosków oraz wywiadów) z zakresu pomocy społecznej; - Bieżąca kontrola wydatków we współpracy z Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Pleszew – sporządzanie zaangażowań miesięcznych;
- Coroczne planowanie i prognozowanie środków finansowych na następny rok;
- Współpraca z pracownikami socjalnymi Sekcji ds. Pracy Socjalnej;
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Dyrektora lub bezpośredniego przełożonego.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe (jeśli kandydat posiada),
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- CV,
- list motywacyjny.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pleszewie ul. Słowackiego 19a z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy Referent ds. świadczeń, w terminie do dnia 27.07.2022 r. do godz. 9.00.
Aplikacje, które wpłyną do siedziby MGOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejsko- Gminnego Ośródka Pomocy Społecznej w Pleszewie oraz na tablicy informacyjnej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pleszewie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu czerwcu 2022 roku był wyższy niż 6%.
INFORMACJA!
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą z datą i podpisem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.
Data ogłoszenia: 18.07.2022 r.
Dyrektor
Miejsko-Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Pleszewie
/-/ Dominika Frencel
Metryczka
Wytworzono: | 2023-10-13 09:54 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2023-10-13 15:37 | przez: Jerzy Kaletka |
Zmodyfikowano: | 2024-05-16 15:37 | przez: Jerzy Kaletka |
Podmiot udostępniający: | BIP - Centrum Usług Społecznych w Pleszewie | |
Odwiedziny: | 60 |
Rejestr zmian
- [2024-05-16 15:37:40]Jerzy KaletkaAktualizacja
- [2022-07-18 00:00:00]Jerzy KaletkaAktualizacja